"בידי המשטרה שיחה מוקלטת של מו"מ על מתן הטבות הדדיות"

פרטי הפרשה מרעישים גם כיוון שנתניהו נתפס במשך שנים ארוכות, ובצדק, כמנוכר לביצת ההון־שלטון המקומית, ששני קודמיו, אריאל שרון ואהוד אולמרט, שחו בה במיומנות
שלמה בן יוסף 2 Comment on "בידי המשטרה שיחה מוקלטת של מו"מ על מתן הטבות הדדיות"

התחקירן גידי וייץ: "הוא לא ציפה לזה", אמר אדם המכיר אותו היטב • "הראיות מעידות על מציאות שבה אנשי הכסף והכוח מנסים לכרות ביניהם ברית תן וקח" • ברק: "הלם! ביבי לא יוכל להמשיך כרה"מ. ישרי הדרך בין שריו ייאלצו להוליכו החוצה או לאבד גם את עולמם

פרטי הפרשה מרעישים גם כיוון שנתניהו נתפס במשך שנים ארוכות, ובצדק, כמנוכר לביצת ההון־שלטון המקומית, ששני קודמיו, אריאל שרון ואהוד אולמרט, שחו בה במיומנות
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גידי וייץ חושף ב'הארץ' על הפרשה החדשה של נתניהו -כי בידי המשטרה שיחה מוקלטת של רה"מ. בשיחה הוא מנהל מו"מ עם אותו איש עסקים על מתן הטבות הדדיות. הראיות בפרשה הזו מוצקות, מהסוג ששולה זקן סיפקה.

על פי וייץ כפי שאנו מצטטים מתוך 'הארץ': "בלב הפרשה, לפי החשד, ניצב ניסיון לרקום דיל בוטה בין ההון והשלטון. לא מדובר בהבטחה למזוודות מזומנים תמורת מונופול גז, או בהעברה בנקאית לחשבון מוצפן בעבור זיכיונות תשתיות או מחצבים. אולם הראיות מעידות על מציאות שבה אנשי הכסף והכוח מנסים לכרות ביניהם ברית תן וקח — תמיכה שתסייע לראש הממשלה להמשיך ולשלוט בממלכה, תמורת שימוש בכוחו להבטחת הישגים ששוויים נאמד בסכומי עתק".

וייץ כותב כי "גם אם הברית הזו התממשה לבסוף באופן חלקי בלבד או שלא הבשילה, נדמה שעצם קיומו — ותיעודו — של משא ומתן מדהים כזה מחייב חקירה פלילית מיידית. כשפרטי הפרשה המלאים ייחשפו, הם ישפכו אור על הדרך שבה מתקבלות ההחלטות בצמרת".

והוא ממשיך "ניתן לומר כי הפרשה מבוססת על אדני ראיות שיהיה קשה מאוד להתווכח עליהן — מוצקות, מזיקות ומעוררות הדים, מסוג הראיות שסיפקה שולה זקן נגד אולמרט: שורת הקלטות שבהן נשמע קולו של ראש הממשלה. אנשים ששוחחו עם נתניהו בסוף השבוע, לאחר חקירתו השנייה, סיפרו כי הוא הופתע מהראיות נגדו. "הוא לא ציפה לזה", אמר אדם המכיר אותו היטב.

פרטי הפרשה מרעישים גם כיוון שנתניהו נתפס במשך שנים ארוכות, ובצדק, כמנוכר לביצת ההון־שלטון המקומית, ששני קודמיו, אריאל שרון ואהוד אולמרט, שחו בה במיומנות. האיש שהעריץ את הנשיא האמריקאי מפרק המונופולים, תאודור רוזוולט, לא היה עד לפני כמה שנים כוס התה של המשפחות השולטות במשק. ראש הממשלה גם תואר בעבר כאדם זהיר, שחטאיו אולי מקוממים מבחינה ציבורית אבל פעוטים. כשפרטי הפרשה החמורה יתפרסמו, הנחות היסוד האלה עשויות להיסדק".

רה"מ לשעבר אהוד ברק, ומגדולי תוקפי נתניהו,הגיב בטוויטר על הפרסום הבוקר ב'הארץ': "הלם! ביבי לא יוכל להמשיך כרה"מ. ישרי הדרך בין שריו ייאלצו להוליכו החוצה או לאבד גם את עולמם. סוף למריחה. יום עצוב".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מענייןלא לומדים לקח יש להם את כל התנאים והם ממשכים לקחת שוחד אים זה נכון מגיע לא להענש